24 Januar 2006

وحدت و همبستگی اُپوزيسيون خارج از کشور ما

برخلاف ميل باطنی ام ، تصمیم گرفتم که اين پُست را آپ کنم . ( البتّه در ميل باکسم خيلی گشتم که ايميلی از اين دوستان پيدا کنم که در آن توهين و فحاشی نباشه ولی بهتر از اين چيزی پيدا نکردم )1

قصد جبهه گرفتن را اصلآ ندارم ( ۲۷ ساله که اين اُپوزيسيون ما دارند فقط و فقط واسه هم جبهه ميگيرند و همديگر را ميکوبن ) ولی دوستی در قسمت پيامگير وبلاگ واسم نوشته بود :1

و ... من پرخاشی کنم خوب هست و تو پرخاشی کنی بد هست!؟؟ سخنان من پر از کینه باشدحق هست اما اگر تو با کینه سخن پراکنی کینه توزی و بدرد نمیخوری؟؟ .....1

اگر اين باشه که اين دوست عزيز ميگه ، نتيجه اش فقط از اين جور ميل هاست در صندوق ايميل باکس من و شما و حال روزمان هم همين است که هست .... !!!1

قصد هيچگونه طرفداری از هيچ حزب و يا گروهی را ندارم ولی حساب ، حساب دو دو تا چهارتاست .... حــــرف ، حــــرف حساب .... فقط و فقط همين !1

وچه زيبا گفت هر آنکه گفت :1

البتّه با عرض پوزش از دوستانی که در کار صادرات و واردات خائن هستد ... و يا گرايش چپی دارند .... و یا سلطنت طلبها و .....1

اين هم از حال روز ملّت بخت بر گشته ايران
با تشکر از وبلاگ ناگزير ( به خاطر کاريکاتور )1

From: Parsa Sorbi
Subject: choon be khalvat miravim >>>>>>>>>
To:
dayani@dayani.de
CC:
Friends@MardomTV.com


Aghaye Dyani,

cheghadr ziba goftid ke vaghti shakhsi dar javabe harfe hesaab pasokhi nadarad, ba estefade az aks va kartoon oghdeh haye khod ra neshan midahad :)

hatman yadetan hast akse bandeh ra miaane 2 sag gozashtid va baraye doostan ferestadid ?
bandeh mitavanestam be doostan begooyam in akse bandeh dar miaane khanom va aghaaye Dyanist :) vali be khod goftam javabe ablahan khamooshist taa emrooz ke in emaile shoma be dastam resid !

aya shoma ham mesle akhund ha amal nemikonid ? mardom ra be rahe rast fara mikhanand va khod hezaran raahe kaj miravand ?
ya be ghovli, choon be khalvat miravid aan kaare digar mikonid !

Karemoon Kheili Kharabeh va man o shoma ham dalilesh hastim ! na Amrika na Englis !
az khodeman aghaz konim :) kerme panir az khode panir ast !

rooz khosh :)
Sorbi,



Dayani Dayani@dayani.de wrote:



Jenaabe Meik Hassibi,

In baare nakhosst nisst ke shomaa-haa dar braabare harf-e hessaab sokhani digar naddarid, naachaar dasst be in kaarhaa mizanid va tassvir maraa (baa grafic) mikhaahid be Jaaygaahe ajdaadi-ye khod befersstid !


تا دراين پيكر خاكي جان است

قبله و كعبه من ايران شاهنشاهي است!1

به ويژه پيوست ايميل شمارا آورده ام كه مردم ببينند و

متوجه شوند، منطق سياسي مصدقيون يعني چه ؟

آفرين بر اين روش سياسي شما فرزندان خلف

محمد مصدق السلطنه، پسر شوهر دوم شاهزاده

خانم نجم السلطنه كه فاصله ازدواج، شوهر اول به

شوهر دومش تنها مساوي (سپري شدن ((عده)) اش بود! 1


--------------------------------------------------------------------------------

Von: Anjoman Golshan (Golshan Society) [mailto: golshan@golshan.com ]
Gesendet: Freitag, 19. August 2005 06:43
An:
dayani@dayani.de
Cc: chebayadkard
Betreff: Re: 28 a-mordad zede Koodetaa-ye 25 a-mordad-e Jebhe Mell (Mossadegh)



az golshan be farmandeh dayani!!!!!!

----- Original Message -----

From:
Dayani
To:
Badredin
Cc:
Badredin
Sent: Thursday, August 18, 2005 4:09 AM
Subject: 28 a-mordad zede Koodetaa-ye 25 a-mordad-e Jebhe Mell (Mossadegh)





_________________________
Badredin Dayani



Web:
www.dayani.de
Mail:
dayani@dayani.de
Fax: +49 (89)725 18 28

P.O.B. 15 0505
D-80044 Muenchen

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…

سید عزیز ، ممنون بابت خبرهایت ، ولی من یا خیلی پیر شده ام یا خیلی کند ذهن ، چون باز هم متوجه اهمیت این دعوا نشدم ، گویا موافقین و مخالفین رژیم پهلوی یقه یکدیگر را گرفته اند . یکی که خود را فرمانده سازمان نیروهای رهایی بخش !!! ( عجب اسمی ) معرفی نموده که اگر به تعداد حروف این اسم سرباز داشت ، تابحال آخوند ها را از ایران بیرون کرده بود و دیگری ... بهرحال اصل موضوع شما یعنی گسستگی نیروهای مخالف حکومت آخوندی و سعی بر حذف دیگری و ارجح نمودن خود ، مهمترین درد و مسئله اپوزیسیون خارج است . وقتی این دعواها را میبینم ، بخود میگویم اینان که خود را قبول ندارند و هنوز به تخت نرسیده ، شلوار یکدیگر را از پای هم درمیآورند ، چگونه ادعای ایجاد دموکراسی را در رژیم تبلیغی خود دارند .خدا ما را از یونیفورم پوش نجات دهد ، چه اونیفورم آخوند و چه ارتش و چه سلطنت ..... و

Anonym hat gesagt…

نمیدونم چی بگم واقعاً ...
گفتنیارو خودت گفتی ....
:(

Anonym hat gesagt…

خر آدم ناشود حتی چنانچه
خورد در گوش خر صدتا تپانچه
جهنم آن جهان کانجا گريزند
ز ملا پيش شاهان با کمانچه
(و برعکس)ـ

آرمین گیله‌مرد hat gesagt…

سلام ....

ببین میگویی عینک تعصب نزدن اما بعد ....
ببین من طرفدار عدالت اجتماعی و مساوات و مواسات هستم و برین باورم که فقط و فقط با تقسیم قدرت و ثروت چنین ممکن هست و چونکه متعصب نیستم میدانم کمونیست داریم تا کمونیست و بخاطر همین با بعضی ممکن هست درین راه قدم برداشتن و با بعضی غیر ممکن .... میدانم که راه ها برای رسیدن هدف وجود دارد ...
میدانم اشخاصی هستند که حرف و عملشان یکی نیست. این چه منطق هست که من به پرخاشی چند نفر اعتراض کنم که چرا بخاطر یک مشت سلطنت طلب همه طرفداران مشروطه پادشاهی را در یک سطح میکذارند و همه آنطور میدانند اما بعد خودم همینکار را با دگراندیشان کنم (کاری که آشکار در مقاله آقای دکتر امير سپهر ( حزب ميهن ) مشاهده میشود .همان روشی که خودش ااستفاده اش توسط احزاب دیگر را نقد میکند، استفاده میکند!!!
اگر ایشان هم بنام فلسفه و سیاست مطلوب من هم اینگونه مینوشت من باهاش مخالفت میکردم.

Anonym hat gesagt…

man un akse mosadegh dar hale gerye ro kheili doost daram... tahe hemaghate in adamo neshun mide