26 Dezember 2006

يلدا

ايرانيان باستان يلدا را شب زايش ميترا ميدانستند و اين شب را به عنوان شبی که مهر با طلوع خورشيد بر اهريمن پيروز ميشود خجسته ميداشتند


ممنون از دوستان گُلم ( کيانوش و فرهاد ) که مرا به اين بازی دعوت کردند


و۱ - از بچّگی عاشق جنس لطيف بودم ( بی رودرواسی )1

و ۲ - از هيچ چيزی نفرت ندارم ، به جز مگس و آخوند

و ۳ - هميشه لجباز و يک دنده بوده ام ـــ در زمان کودکی شايد آن موقع که ۴ الی ۵ ساله بودم ، اُتوبوس شرکت واحد با تمامی مسافرهاش کنار خيابان نگه داشته و من از اتوبوس پياده و باز سوار شده ام !!! فقط به خاطر اينکه در موقع سوار شدن والدين من به من کمک کرده و من با گريه و زاری .....1

و ۴- آدم رُک و صادقی هستم و دوست دارم حرفم را بدون شيله پيله بزنم و آخرش هم سرم را به خاطر زبونم به باد ميدم

و ۵ - عضو هيچ گروه و سازمانی نيستم ولی با وجود اين از دانشگاه اخراج شده و از ادامه تحصيل محروم شدم

در آخر اينکه از آدم های بی رگ و بی غيرت که نسبت به اوضاع فعلی ايران بی تفاوتند بيزارم !!!1

خواستم چند نفر از دوستان را دعوت کنم که ديدم قبلآ دعوت شده اند و هم اينکه يلدا هم گذشته و ما هنوز به اُميد طلوع خورشيد آزادی در ايران ويرانمان هستيم ...1

11 Kommentare:

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

آرزو مـیکـنم جـنس لـطیف هـم از شـما خـوشـش بــیاد ؛)ـ

Winston hat gesagt…

امیدوارم که شب یلدا بهت خوش گذشته باشه

Anonym hat gesagt…

سید جان
مثلا زحمت کشیدی !!! بابا یک بار آخوند کافی در منبر تعریف میکرد که آقایی پیش مت امد و گفت : آقای کافی من طبعغا از زن بدم میآید
منهم (یعنی کافی) به او گفتم آقا جان تو طبعا خری ، آخه مگه میشه آدم از دختر حوشگل 14 ساله که مثله هلوست بدش بیاد(بد مصب آخوندها از 14-15 به بالا هم نمیخواهند) ، گفتم که آقا جان بگو من خوشم میاد ولی جلوی خودم را میگیرم!!!!حالا منهم مثل شما و البته بقیه مردانی که هنوز بدلیل مشاغل فوق سنگین و بد حوادث بازنشسته نشده اند با مورد اول شما موافقیم و همینطور دوم و .....لطف کردی که نوشتی

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

اسـم من چـرا اینجوری شـده اون بالا

خـبر صـدام رو شــنیدی ؟

Ardeshir Dolat hat gesagt…

درود
سال نوی میلادی خجسته باد و با اروزی موفقیت برای شما و خانواده شما در سال اینده

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

درود ســید عـزیز
نــشنیده بودم کــسی برای خـانوم بازی کـتک بــخوره . . نـکـنه دنـبال زن ِ رهـبر افتاده بودی کلک

Anonym hat gesagt…

سال نو میلادی بر شما مبارک
به امید حل همه مشکلات وامی و غیره

Anonym hat gesagt…

دوست گرا می بادرودی گرم.

درمورد چهار وپنج باهم خیلی اشتراک داریم.. فقط بااین فرق که شما اخراج شدی و من زندانی
درموردم دوم هم زضایت وموافقت کامل دارم ضمن اینکه من از پشه ها هم متنفرم!
درمورد اول من دوستدار هستم ونه عاشق
چونکه........ دلیلش را بعدا میگم
ودرمورد آخرهم خوب شما مثلا از دوستان سرمایه دار و درحال سرمایه داری دربرون مرز توقع داری به ایران هم فکرکنند......برای اینها اصلا مهم نیست..مخصوصا هم میهنان مقیم یو اس ای !!
تندرست و موفق و شادکام باشی نازنین تلاشگر

Anonym hat gesagt…

دوست گرامی بادرودی گرم.....
درمورد بنددو وچهار و پنج باهم مشترکیم بااین تفاوت که درنتیجه بند پنجم شمااخراج شدی و من رفتم زندان!!
درمورد بنداول من احساس علاقه مندی دارم ولی عاشقی داستان دیگریست!
بنددوم پشه را هم اضافه می کنم
ودرموردبند آخر کاملا باتو موافقم
خوب نمیشه که آدم هم سرمایه دارباشه ویادراین راه وهم دلش به حال هم میهنش بسوزه... مخصوصا ایرانیان مقیم در یو اس ای!
بهرروی برایت آرزوی موفقیت وبهروزی دارم

Anonym hat gesagt…

ســيد جـان درود

وبلاگم مشکل پيدا کرده فـعلن . . ولي به آدرسيکه داده بـودي رفـتم . . مـبارکه

ميـگـم مـنکه آدرس جي ميل دارم خـوب چـرا از اون اسـتفاده نـمي کـني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


kianoush68@gmail.com

Anonym hat gesagt…

سید جان نمیدانم چرا هر وقت اینجا میآیم و اعتراف هولناکت در مورد علاقه خاص به جنس لطیف را میخوانم بی اختیار میگویم بابا خیلی زحمت کشیدی ، کی بدش میاد ! ، اما بعد ( به لفظ آخوندی) داداش دستت درد نکنه ، حداقل آرشیو را نشانم دادی ، هرچند مطلب بدرد بخوری در نوشته هایم نیست اما خاطره است
باز هم بابت زحمتی که کشیدی ممنوم