17 Februar 2006

Olaagh Show !!!

در کتاب امیر کبیر به نوشته فریدون آدمیت آورده است:1

قصابی در تبریز گاو اش را جهت ذبح به کشتارگاه می برد (1265 هجری قمری ) گاو افسار گسیخت و به بقعه صاحب الامر پناهنده شد و قصاب به دنبال گاو اش . از قضای روزگار، در گیرودار و تلاش بیرون کشیدن گاو از آن مکان ، قصاب صدمه دید و مرد و گاو از آنجا یکسره به خانه میرزا حسن متولی گریخت. بخیال مردم معجزه ای رخ داده بود! همه دکانها پر چراغ و بانک صلوات بود و تهنیت می گفتند که تبریز شهر صاحب الامر شد، از مالیات و حکم حکام معاف است. پس از این، حکم با بزرگ مقام است. مسجد و مقام سراسر پر چراغ بود و لولیان بر بام بودند و کوس همی زدند« همان بنقل از تاریخ و جغرافیای
تبریز ص 111» روشن است که بدون تایید علما ، مردم بدین ماجرا بصورت معجزه نگاه نمی کردند!1
این منبع ادامه می دهد:1
آن گاو را میر فتاح برده بود . جُلی از بافته کشمیر بر او انداخته ، فوج همی رفتند و بر سُم آن حیوان بوسه می زدند. وقیعهَ آن حیوان به تبرک همی بردند ... مردم نواحی ، فوج فوج با چاوشی زیارت همی آمدند. همه روز معجزه ای دیگر همی گفتند که فلان کور بینا شد و فلان گنگ به زبان آمد و فلان لنگ پای گرفت . برخی از بزرگان بدینکار بیشتر قوت همی دادند . تا یکماه کس را قدرت نبود سخنی در این کند...علاوه بر آن کنسولگری انگلستان نیز به " گاو معجزه گر " ایمان آورده بود ! و در این امر با مردم هم صدا شده بود و به همین مناسبت چلچراغی بلورین به میمنت این واقعه به بقعه امام زاده ارسال داشته بود!!!!!!!!1

داشتم مقاله ی بالا را میخواندم و به عکس پائین نگاه میکردم و فکر میکردم که که این خر بینوا سنبل چه کسی و کدام کشوریست؟
سنبل انگلیس است که از زمان فتحعلی شاه قاجار تا به همین امروز هر کاری که خواسته با ما کرده است ، و یا اینکه سنبل خود ما است که از فرط نادانی به یک کشور خارجی اجازه داده ایم که که هر کاری دلش خواسته باشد با ما بکند؟
اگر انگلیس خر است ، کدام کاری بوده است که خواسته است با ما بکند و نتوانسته است؟
و اگر ما خر نیستیم ، کدام بلائی بوده است که انگلیس خواسته است به سر ما بیاورد و ما مقاومت کرده ایم؟

The Mullahs’
Donkey Show In Iran


باتشکر از بهمن عزيز

12 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Sorry but I cannot read your language and thus do not understand your message. Probably many are in my situation.

cariciasdemediopelo hat gesagt…

hola!
solo hago un experimento
click y click
en el boton
next blog de la barra superior de blogger
bye

آهو hat gesagt…

سيد علي گدا جون، با اين كاراشون ابرومون رو تو همه دنيا بردن.

Winston hat gesagt…

من تا اكنون نديدم که محافظه کاري ايراني از نوع علمي و جهان شناخته شده وجود داشته باشه سعي کردم که يه بلاگرول وبلاگ هاي محافظه کار ايراني رو درست کنم. حال اگر که علاقمند هستيد براي من اسم و ادرس بلاگتون رو بذارين که بتونيم با هم این کار را شروع کنيم . ممنونم

Anonym hat gesagt…

سید عزیز
اگر خرافات از اعتقادات مردم شسته شود مردم رها خواهند شد.نقد خرافات که شما در این مطلب دنبال نموده اید ، باعث میشود سدی عظیم که مانع از خودباوری و حقیقت و واقع بینی مردم ست برچیده شود .

Anonym hat gesagt…

سلام.وبلاگ خوبی دارین.اقا بیاین پیگیر این قضیه الهام افروتن باشیم.من هم تصمیم دارم مطالبی بنویسم.به ما هم سری بزنین خوشحامون کردین. بدرود

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

حـالا که مـیگـن شــایـعه بـوده ســیّـد و کار خـود دانـمارکــی هـا ؛)ـ

Winston hat gesagt…

mikhay be webloge shoma ham link bedam dar Iranian Conservatives?

thnx

Anonym hat gesagt…

با سلام.با کامنتی که برای ما گذاشتید ما بالاخره نفهمیدیم که بالاخره موافق گفته های ما هستید یا مخالف.باز هم ممنون از اینکه سری به ما زدید.بدرود.

Unknown hat gesagt…

ریاست محترم کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد



این اطلاعیه فریاد تظلم خواهی انسانی از بین میلیون ها ایرانی است که آثار دهشتناک شکنجه های رژیم جمهوری اسلامی را همواره به صورت کابوس با خود دارد. در این بیست و هفت سال رژیم جمهوری اسلامی سعی وافر نموده تا افکار عمومی جهانیان را فریب و تا حدودی همراه خود سازد .

رژیم همواره کوشیده تا از خود چهره ای دموکرات و مردمی نشان دهد، اما من اینک به عنوان نمونه ای از میلونها ایرانی که عضو هیچ گروه و سازمانی نبوده اعلام می کنم که صرفا به خاطر نوشتن و داشتن اندیشه های متفاوت - با آن چه رژیم برای خود و مردم ایران زمین تحت عنوان خط مشی رسمی تدوین کرده - مورد وحشتناک ترین شکنجه های قرون وسطایی قرار گرفته و تا امروز نتوانسته ام با مراجعه با یک مرجع صلاحیت دار حقانیت خود را اثبات و فریاد تظلم خواهی خود را به گوش جهانیان برسانم.

در طول سال های گذشته جدا از تهدید به اعدام در سلول های انفرادی، محرومیت از کلیه امکانات اجتماعی - نه تنها خود بلکه کلیه اعضای خانواده ام -، مصادره اموال، ممانعت از ادامه تحصیلات عالیه، زندان های متفاوت و متمادی و در نهایت مجبور به جلای وطن و دوری از خانواده ام شده ام؛ همواره تحت شکنجه های قرون وسطایی – از جمله اجرای چندین نوبت حکم شلاق و تازیانه- عوامل این رژیم بوده ام که منجر به شکستن جمجمه سر، فک، دندان ها، کتف چپ، دست چپ و انگشتان ام شده است.



ریاست محترم؛

این اطلاعیه در دفاع از منافع شخصی ام نیست ، بلکه نقطه مقابل آن و داستان ملتی است که اسیر عده ای شده اند که خود را بر آنان مسلط کرده و تصویری خلاف واقع از مردم ایران نزد جهانیان ساخته اند. یقین داریم تصویر غلط ایجاد شده نزد مردم جهان به واسطه حمله های شبانه عوامل این رژیم به منازل مردم و دانشجویان،؛ اعدام زنان آبستن، گروگان گرفتن والدین برای تسلیم شدن شخص، تجاوز به دختران باکره قبل از اعدام آنها، تبعیض نژادی، دینی و قومی، کشتن زندانیان در بند رژیم و خودکشی جلوه دادن آنها، تجاوز به همسران جهت اخذ اقرار از متهم و ... فقط و فقط با شناسایی و مجازات آمران و عاملان این جنایت ها قابل ترمیم است.



لذا من در عین صداقت آمادگی خود را جهت اثبات تمامی ادعاهای فوق با انتشار این اطلاعیه اعلام می دارم، اگر چه این حقایق گوشه ناچیزی از بی شمار جنایت های رژیم جمهوری اسلامی است.

در ضمن فرصت را مغتنم شمرده و خواستار تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب جهت بررسی جنایت ها و شکنجه های رژیم جمهوری اسلامی - که هم آمران و عاملان این جنایت ها در قید حیات هستند و هم آسیب دیدگان و آثار به جا مانده از این جنایات به سبب معاصر بودن قابل کشف و دسترسی آسان است- و خواستار حمایت از گروه های ایرانی فعال حقوق بشر در خصوص محکومیت گسترده و جهانی رژیم هستم.



با سپاس

آریو[احمد] سراجی

20.02.2006

www.ariuoz.blogspot.com

sarraji@yahoo.com

sepehr hat gesagt…

دوست گرامي سپاس از لطفت
اين عکس سند بي نرديدي است که روح خميني کبير فنا ناپذير است
اين هم دليلش
فقط لباسشو عوض کردن