09 April 2006

بچّه پُرروها

بپاخيزي به آفريد

مولفان تواريخ قيام ايرانيان استقلال طلب، نهم آوريل سال 744 ميلادي را روزي نوشته اند كه « به آفريد » در زوزن خراسان پرچم خود را بلند كرد . وي كه در اجتماع مردم با پيراهن سبز ظاهر مي شد و كلامي نافذ داشت از سوي مخالفانش متهم به جادو گري شده بود. قيام ايرانيان در گوشه و كنار وطن اندك زماني پس از اشغال ايران توسط عربان مسلمان آغاز شده بود. تاريخ بپاخيزي ايرانيان استقلال طلب از درخشانترين فصول تاريخ عمومي ( جهان ) و آکنده از قهرماني و جانبازي است.
1
( Iranian History ) بر گرفته شده از

*********************
تاريخ ايران شاهد دليرمردانی همچون بابک خرمدين ،ابومسلم خراسانی و به آفريد... بوده و خواهد بود! 1
...1ولی متاسفانه در اين مقطع از زمان ايران شاهد بچّه پُررو هائيست که روی سنگ پای قزوين را

برای بيشتر آشنا شدن با اين بچّه پُرروها ، لطفن روی اينجا ( + ) کليک کنين . 1

9 Kommentare:

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

:D
;)
کـتاب ِ"انتـرناسـیونالـیسـت ِ بـچه پـررو هـا" رو خـونـدی؟؟؟
مـن خـیلی دنـبالـش گـشــتم ولـی پـیداش نـکـردم. ایـن پـستت مـنرو یاد اسـم اون کـتاب انـداخـت.. نـویسـنده اش ایـرج پـزشـکزاد اســت باید خـیلی خـونـدنی بـاشه

آزادیخواهان زاگرسی2 hat gesagt…

سید بزرگوار سلام
سید جان ترا به جدت قسم اول نفرین نکن امان بده تا مُقر بیام
سید جان در مورد اینکه فتوا ول کردی که ما لینکت را برداریم.والا سید جان ما عاشق چشم وابروی خودت نیستیم که.ما از اون جد چیزت می ترسیم وگرنه..
باباجون من چی خیال می کنی رفیق؟
فکر می کنی من عاشق
شما و یا اون اعلیحضرت عزیزت نیستم .حضرتعالی را هم نه خدمتت رسیدم ونه سو سابقه و نه حسن سابقه ای دارم که بیام مثل شما سلام نکرده شروع به لغز گفتن کنم.
من دیدم یک قسمت از نوشته های شما یک قسمت هایی از واقعیت را بیان می کند.با لینک به شما سعی کرده ام احیانا دو نفر هم که از طرف ما رد می شوند بیایند یک نگاهی به مطالب شما بیاندازند ویک چیزی یاد بگیرند.
البته به احترام شخصیت شما که یک هموطن هستی آنچه در دل دارم را نسبت به اعلیحضرت عزیزت بیان نمی کنم.ولی خودت خوب می دانی که اگر بخواهم صحبت کنم خیلی مطالب هست که باید بررسی شود.اصلا اگر اعلیحضرت عزیز آنهمه جوان دانشجو و با شعور را پخ پخ نمی کرد .آنوقت قحط الرجال نمی شد ویک آخوند بیسواد و فهم وبوگندو توی این بالبشو بشود خر اعظم.
لابد یادت هست که مسعود رجوی روز سی دی ازاد شد.و الباقی.درمورد مطالب ضد دینی ات با تو موافقم ولذت می برم.
در مورد بقیه مطالبت هم خوانندگان خودشان بخوانند وشعور میزان است .نه حرف من وتو.
یک طرفه به دیدنت می آیم و هر دستی که بنا به وسع وفهم وشعور خودش البته صادقانه برای ازادی و آزادگی بلند شود را به گرمی می فشارم.
با عرض پوزش پس لینک شما را بر نخواهم داشت

Anonym hat gesagt…

بدرود بر شما وطن دوست نيكو انديشه

Anonym hat gesagt…

بلاگ شما از نادر بلاگهايي است كه مطالب جالب و پرمحتوايي در روشنتر كردن ذهن خوانندگان دارد...من به نوبه ي خودم به عنوان طرفدار پروپاقرص بلاگ شما از شما تشكر كرده و ارزوي سلامتي و دوام فعاليتهايتان در راه ازادي ايران
دارم.

پاينده و پيروز باشيد

آهو hat gesagt…

سلام سيد عزيز به حرف شما گوش دادم و وبلاگم رو نوشتم. خيلي ممنون از اين همه محبت و مهربوني شما. واقعا ممنون.

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

درود سـید عـزیز
آقا اگه این کتاب رو پیدا کـردی یکـی هـم بـرای مـن بـخــر پـیلیز :))ـ

Anonym hat gesagt…

درود بر شما

اومدم بگم مطلب كوتاهي را در مورد وضعيت كوچه ي مان و حال و روز همسايه هايمان اپ كردم اگر قدم رنجه بفرماييد خوشحال ميشوم

پاينده باشيد

Anonym hat gesagt…

درود عزیز...خیلی جالب بود...باید بگم این شیادها برای دوروز بقا بیشتر دست به کارهایی میزنند که من یکی تو حیرت موندم .

Unknown hat gesagt…

drod bar hameh dostan bekhsos ag-seidali khodmon
heichkas doset nadarad vatenesh beh daset doshman mored hamleh veh hjom garar begirad vali az mion bad veh palied !!!beh nazer man yeh tak amrica hadagel baes misheh melat iran ham takon bekhoran vali yeh dastahai ast keh sai daran began iran por az basiji veh por az shadat talab veh... baver konied na einkeh az ein rejim motnfer hastam balkeh ein vageiat migam digar zman keh yeh edeh rostai brai didan abolfazel emam zmaneshon roi min mirftand tamom shodeh alan hameh ein basiji ha ongader shkam gondeh shodand ongder gerftar mal jameh kardan hastnd keh beh mahez raften rejim einha bar bandil khodeshon bebandand beran pas digeh az on adamhai motaseb veh... digar khaberi niest veh ein hameh gompopz dar avordan rejim ham bei sabab niest keh dolatahi diger ra betrsoneh onham az yeh doreh keh marbot beh 26 sal piesh misheh
ba sepas
ariuo