21 April 2007

! ما ایرانی ها حساب بلدیم


من یک ایرانی گروگان گرفته شده توسط روضه خوان های حاکم بر ایران هستم . ملوان انگلیسی هم نیستم که پاداش نقش بازی کردنم را هم بگیرم ! از همه حقوق انسانی ام محروم ام . با گرسنگی و فلاکت دست و پنجه نرم می کنم . از بامداد تا شامگاه دروغ می شنوم و یارای دم زدن ندارم و ...1
اصلا چرا دارم این ها را برای شما می گویم ؟! شما که بهتر از من می دانید حال و روز من و ما از چه قرار است . ولی وقتی می بینم این ریزه خواران سفره نجاست آلود ملایان این جا و آن جا حاضر می شوند و از کم خبری بعضی ها بهره می جویند و برای حقانیت این رژیم دست نشانده ( ! ) آمار و ارقام آن چنانی ارائه می دهند ، دلم آتش می گیرد . نمی دانید چگونه خونم به جوش می آید که دولت های پشتیبان این رژیم برای فریب افکار عمومی خودشان آمارهای این رژیم را در بوق هایشان می دمند و من ایرانی را به صِرف آن که به غُل و زنجیر کشیده شده ام ، ابله و بی سواد هم می شمارند ؟
فریادم هم به جایی نمی رسد که : بابا ! به خدا ما حساب بلدیم . تنها در یک لحظه بی خبری کتاب را از دستمان دزدیده اند !1
مثلا از همین « آمار راه پیمایی های میلیونی » چماقی ساخته اند که نفس مان را بگیرند . این دروغ ها بهانه ای شده برای کفش جفت کن های رژیم ملایان که از صبح الالطلوع تا بوق سگ بیایند روی خط های تلفنی رسانه های برون مرزی و یقه بدرانند که :1
و- بله ! ملت ایران عاشق دلخسته و سینه چاک دستار بندان است و چه و چه و چه ... مگر نمی بینید میلیون ها نفر در راه پیمایی ها شرکت می کنند و .... حالا هم از « پسته » گذشته اند و « هسته » می خواهند !1
و( ببخشید باید گفتم انرژی هسته ای ! )1
و- من یکی که هر چه نشستم و چرتکه انداختم نفهمیدم که این آمار « میلیون ها ایرانی » از کجا استخراج شده است ؟ ببینید شما می توانید سر در بیاورید ؟ البته با این فرض ها :1
و- - فرض کنید عرض خیابان آزادی ( آیزنهاور سابق ) سی و شش متر است . حالا بگوییم چهل متر .1
و- - فرض کنید در این خیابان هیچ درختی وجود ندارد و هیچ جوی آبی و هیچ بلواری در میان آن نیست و خلاصه یک برهوت کامل است . هیچ اتوبوسی هم در طول مراسم در کنار آن توقف نکرده است .1
و- - فرض کنید آن گونه هم که خود رژیم اعلام می کند راه پیمایان از میدان انقلاب ( بیست و چهار اسفند سابق ) تا میدان آزادی ( شهیاد ) ایستاده اند . به عبارت دیگر به طول پنج کیلومتر آدم آورده اند !1
و- خب این می شود دویست هزار متر مربع .1
و- حالا فرض کنید که هیچ کس در حال آمد و شد نیست و همه یک لنگه پا و سیخکی چسبیده اند به بغل دستی شان . یعنی هر کسی نیم متر جا را اشغال کرده است .1
و- خب حالا این ارقام را در هم ضرب کنید . می شود دویست هزار متر مربع ضرب در دو ( چهل متر ضرب در پنج هزار متر ضرب در دونفر ) یعنی چهار صد هزار نفر . یعنی چهار صد هزار نفر کیپ تا کیپ هم ایستاده اند و سرگرم دفاع از رژیم ملایان !1

و- حتا فرض کنیم که همه هم تهرانی هستند و اتوبوس اتوبوس آدم از دهات نزدیک نیاورده اند !1
و- می دانید در حال حاضر جمعیت تهران چقدر است ؟ دوازده میلیون نفر ! یعنی از دوازده میلیون نفر فقط چهارصد هزار نفر ( البته با فرض های بالا ) رفته اند راه پیمایی .1
و- این از تهران که بزرگترین شهر است و مردم اش نسبت به دیگر شهرها و شهرستان ها از رفاه نسبی تری هم بر خوردارند و جیره خواران رژیم در ان فراوان تر . اکنون خودتان حساب کنید وضعیت دیگر شهرستان ها را . خواهش می کنم حساب کنید ! آخه یکی باید بداند که « ما ایرانی ها حساب بلدیم . فقط کتاب خودباوری مان را دزدیده اند » !1
و- مهر بورزید و این ارقام را برای مجریان این رادیو و تلویزیون های لس آنجلسی ، مصاحبه شوندگان و مصاحبه کنندگان در رسانه ها ، شرکت کنندگان در اتاق های پلتاک و هر کسی می شناسید بفرستید . باور کنید جان مان به لب رسید از این آمارها فریبکارانه !1

یک گروگان ایرانی

4 Kommentare:

تـــــرنـــٌــــم hat gesagt…

ارادتـمندیم ســید جـان
دروغ که حــناق نیـست عـزیز مـن، میـگـند دیـگه

Anonym hat gesagt…

اینها همشان دجال هستند
موفق باشی
http://naw0.blogfa.com/

Anonym hat gesagt…

البته بعید نیست از این امت اسلامی که کمی بیشتر بهم چسبیده باشند

در مورد آمار هم اگر ملا جماعت حساب کتاب سرش می شد وووو بگذریم فقط یه نگاه به آرشیو حرفهای احمدی نژاد در مورد بودجه نشان میدهد اینها چقدر حساب سرشان میشود

در بلاگ نیوز لینک میدهم تا فلان ملا جماعت بسوزد

Anonym hat gesagt…

دروود سید جان
باور کن اصلا به قسمت نظر ها نگاه نکرده بودم، ما از اول گفتیم مخلص شما هستیم بلاخره از اینکه دیر جواب دادم پوزش می خواهم فقط بدان که دوستت دارم، راستی امید وارم در جای جدیدیت خوب و خرم باشی . من ادرس شباهنگ ندارم اگر داشتی برام بفرست و از اینجا از اون دوست مون هم تشکر می کنم زنده باشند